الساالسا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

السا دلبند مامان و بابا

دلبند ما

1394/7/21 15:18
نویسنده : مامان لیدا
357 بازدید
اشتراک گذاری

سلام                                                                                                                                                         امروز در آستانه یکسالگی دلبندمان من و بابا فربد تصمیم گرفتیم این وبلاگ رو راه اندازی کنیم تا بتونیم قشنگ ترین خاطرات خودمون رو که همانا با حضور دخترک ملوسی به نام السا رنگ و بوئی ناب گرفته در اینجا ثبت کنیم.

پسندها (4)

نظرات (3)

پردیس خواهرماهان گلی
2 آبان 94 13:51
وبتون خوبه.ولی اگه یکم بیشترعکس بذاریدبهترهم میشه عزیزم. باتبادل لینک موافقی؟
مامان لیدا
پاسخ
مرسی عزیزم از لطفتون بله حتما فقط من تازه کارم میشه من و راهنمایی کنید تبادل لینک یعنی چی؟
پردیس خواهرماهان گلی
4 آبان 94 20:56
عزیزم یعنی داخل بخش پیوند هایالینک دوستان وب موردنظرونانویسنده وب روبنویسی. درواقع اینطوری هرکس واردوب من یاشمامیشه باوب شمایامن آشنامیشه واینطوری بازدیدها ونظرهابیشترمیبشه.....
مامان لیدا
پاسخ
دوست خوبم ممنون از راهنماییت من یه کارهایی کردم نمیدونم درسته یا نه اگه میشه شما چک کنین ممنونم