الساالسا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

السا دلبند مامان و بابا

پنج ماهگی السا

1394/10/6 3:38
نویسنده : مامان لیدا
543 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی کوچولوی مامان صد و پنجاه روز از اومدنت به جمع خانواده ی ما گذشت ، روزهای بی تکرار که سراسر عشق بود و شور و نشاط و سرمستی که با بودنت در کنار ما معنای زندگی برایمان دگرگون شد....

بعد از سفر پرماجرا روز دهم فروردین خونه ی عمو فرید بودیم که  شما برای اولین بار غلت زدی و همه ی ما رو غافلگیر کردی و غلتیدن هم به شیرین کاری هات اضافه شد بوس

روز چهاردهم فروردین که مصادف با پنجمین ماهگردت بود بابافربد یه کیک کوچولو گرفت و رفتیم خونه ی مامان ملیحه اینا و شروع شش ماهگی شما رو جشن گرفتیم ، بخاطر تعطیلات نوروزی چکاپ ماهیانه هم با یک هفته تاخیر انجام شد و چون هنوز اثرات سرماخوردگی نوروزی رو همراه داشتی دکتر یکسری دارو تجویز کرد و گفت بعد از پایان دوره ی مصرف میتونم غذای کمکی رو با فرنی و حریره ی بادام برات شروع کنم و کم کم سوپ رو هم به رژیم غذاییت اضافه کنم و بدین ترتیب دخترک قشنگ من به جمع غذاخورها پیوستی بغل

پنج ماهگی السا جونم به روایت تصویر

 

 

 

 

این چیه به من زل زده فکر کنم  میگه بیا من و بخور...

 

 

خوب بذار ببینم خوشمزه است...

 

 

آهااااان یه فکری

 

 

خوب چیه مگه یادم افتاد این از همه چی خوشمزه تره

 

 

حالا که نمیزارین من چیزی بخورم لااقل بزارین بخوابم

 

 

 

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (3)

کیان
6 دی 94 10:10
واقعا عکسها یکی از دیگری زیبا تره
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم دوست خوبم از نگاه زیبا و پر مهرتون
نقاش کوچولو
6 دی 94 21:50
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین
مامان فرخنده
7 دی 94 13:12
چه عكساي خوشگلي واي چقدر خوردني هستي شما السا جوني مامان ليدا حسابي لز طرف من بوسش كن
مامان لیدا
پاسخ
مرسی مامان فرخنده ی مهربون ممنون از لطف و محبتت، شما هم از طرف من و السا ،ملیسای خوشگل و دوست داشتنی رو ببوسین