الساالسا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

السا دلبند مامان و بابا

حس ناب مادرانه و پدرانه

1394/8/12 3:52
نویسنده : مامان لیدا
400 بازدید
اشتراک گذاری

بعد ترخیص از بیمارستان تو راه خونه به این فکر میکردم که السا کوچولو برای اولین بار وارد دنیای ما آدم بزرگا شده و همه چیز رو برای اولین بار تجربه میکنه ، اولین باره تو هوای آزاد نفس میکشه ، اولین باره سوار ماشین شده ، اولین باره از کوچه و خیابون ها عبور میکنه ، اولین باره وارد خونمون شده و ..... یک لحظه احساس کردم وظیفه ی خیلی سنگینی رو دوش من و فربد هست چون طرز تفکر ما رو شناخت السا از محیط اطرافش تاثیر میگذاره این ما هستیم که به السا می آموزیم که دنیا رو زشت یا زیبا ببینه و همون جا بود که باورم شد پدر و مادر شدیم و دیگه برای خودمون  نیستیم حتی اگر دید منفی به دنیا و اطرافمون داریم باید عقاید خودمون  رو دور بریزیم و برای زیباتر شدن زندگی دخترمون همه چیز رو زیبا ببینیم.

السا کوچولوی مامان به خونمون خوش اومدی مرسی از اینکه دخمل خوب من و بابا فربد شدی و مرسی از اینکه به من این امکان رو دادی که حس زیبای مادری رو با وجود تو دلبندم تجربه کنم و همینجا از خدا میخوام طعم شیرین مادری رو از هیچ زنی دریغ نکنه.آمین

شعر زیر رو پدرجون زحمت کشیدن و به مناسبت تولدت به شما تقدیم کردن و با دست خط خودشون تو اولین صفحه آلبومت نوشتن.

 

ای جاودانه فرزند                                                                                                                       

روز تولد تو

این خجسته روز

روزی که زندگی به لبان تو بوسه داد

الماس شادباش من ارزانی تو باد

پس از انبوهی انتظار

در پیچ و تاب درد

از بطن دختر دلبندم

فرزندی به جهان پای نهاد

فریاد شوق

آوای شادمانه

ز خویشان برون دوید

گفتند با شگفت:

"عینا فرشته است"

آری خدا ز آدمی اینک فرشته زاد

 

پسندها (5)

نظرات (0)